Svarbi informacija! „Netlens“ laikinai uždarytas užsakymams del atsargu judejimo. Tikimes vel atidaryti ne veliau kaip 2022 m. rugsejo 5 d. Jei turite klausimu apie vykdomus užsakymus, galite susisiekti su klientu aptarnavimo tarnyba. Atsiprašome už nepatogumus ir tikimes artimiausiu metu pasiulyti dar geresnes paslaugas.

Toliau nurodytos sąlygos taikomos pirkiniams, atliktiems netlens.lt

Pristatymo laikas
Dauguma užsakymų išsiunčiami per 48 valandas nuo užsakymo pateikimo (darbo dienomis). Akiniai paprastai išsiunčiami per 10-14 dienų. Tais atvejais, kai įsakyme yra prekių, kurių neturime sandėlyje, pristatymo laikas bus šiek tiek ilgesnis. Pristatymo laikas nurodytas atitinkamo gaminio puslapyje. Jei užsakyme yra ir sandėlyje esančių, ir pagal užsakymą pagamintų prekių, taikomas ilgesnis pristatymo laikas. Jei pageidaujate iš anksto pristatyti dalį atsargų, tai galima padaryti. Tokiu atveju kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.) Kai kuriais išskirtiniais atvejais užsakymo prekės nėra sandėlyje net pas gamintojus ir didmenininkus, tokiais atvejais tą prekę vadiname "nėra sandėlyje" ir pranešame jums apie tai, kai tik gauname. sužinome. Prekės, kurių "nėra sandėlyje", pristatymas paprastai vėluoja 1-2 savaites ir tokiais atvejais, žinoma, galima nemokamai atšaukti užsakymą (beje, tai visada galima padaryti).

Tiesioginis pristatymas į namus
Visus pristatymus siunčiame tiesiai į jūsų namus. Tais atvejais, kai paštas mano, kad siunta yra per didelė, kad tilptų į jūsų pašto dėžutę (apie 10 % atvejų), laiškininkas gali palikti siuntą už jūsų durų, jei manoma, kad ji yra saugi, priešingu atveju ji bus perduota jūsų vietiniam pašto atstovui, o jūs gausite paštu atsiųstas kvitas, kurį naudosite atsiimdami prekes (be papildomo mokesčio).

Pristatymo rizika
"Netlens" atlygins bet kokią prekių žalą, patirtą pristatant jas klientui. Jei prekės grąžinamos "Netlens", siuntimo rizika tenka siunčiančiam klientui. Pasiliekame teisę į bet kokį nuo mūsų nepriklausantį vėlavimą. Pranešimas apie nepristatymą turi būti pateiktas per protingą laiką, kad turėtume galimybę atsekti siuntą, paprastai per 14 dienų po to, kai klientui el. paštu buvo išsiųstas pranešimas apie prekių išsiuntimą.

Atsisakymo teisė
Visada turite 14 dienų nuo prekių gavimo dienos teisę atsisakyti sutarties, o tai reiškia, kad jūs, kaip klientas, galite grąžinti prekes mums ir atgauti visą sumokėtą sumą. Sąlyga yra ta, kad originali pakuotė yra visiškai neatidaryta, nepažeista ir nepakeista. Jūs neturite teisės reikalauti grąžinti atidarytas dėžes. Prieš atidarydami atidžiai patikrinkite pakuotę ir įsitikinkite, kad tai yra tinkamas produktas.

Pastaba! Mūsų atšaukimo teisė netaikoma nereceptiniams vaistams.

Visada nemokamas grąžinimas
Jei užsisakėte netinkamą gaminį, persigalvojote dėl kitos priežasties arba norite pateikti skundą, galite grąžinti gaminius mums per 14 dienų. Grąžinimo išlaidas padengsime nepriklausomai nuo grąžinimo priežasties. Tiesiog užsisakykite "Grąžinimo paketą" pagal šią nuorodą. Negrąžinkite jokių prekių, kol nesusisiekėte su mumis ir negavote atsakymo.

Produkto garantija
Suteikiame 1 metų gaminio garantiją, o tai reiškia, kad jei per tą laiką akiniai ar kontaktiniai lęšiai sugenda dėl gamybos defekto, turite teisę gauti naują porą arba pašalinti defektą. Sugedusius gaminius visada reikia išsaugoti ir grąžinti mums.

Reikalavimai
Žinoma, galima pateikti skundą dėl nekokybiškų prekių. Prieš grąžindami prekes, dėl kurių norite pareikšti pretenziją, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi arba užsisakykite "grąžinimo paketą" šioje nuorodoje. Nesiųskite prekių tiesiogiai gamintojui, visos pretenzijos turi būti siunčiamos per mus. Kilus ginčui, visada vadovaujamės Bendrosios skundų valdybos (ARN) teiginiais.

Kainos
Jei šiuo metu taikoma bet kokia kainų akcija, naudojant nuorodą ar nuolaidos kodą, jų negalima taikyti atgaline data (t. y. po to, kai užsakymas buvo užbaigtas mūsų internetinėje parduotuvėje). Taip pat pasiliekame teisę padaryti kainų klaidų dėl techninių ar rankinių klaidų.

Įpareigojantis susitarimas
Įpareigojanti sutartis nėra sudaryta, kol užsakymas nėra peržiūrėtas ir išsiųstas galutiniam klientui iš mūsų arba mūsų subrangovų sandėlio. Kol tai neįvyko, pardavėjas ir pirkėjas turi teisę atšaukti pirkimą dėl bet kokios priežasties. Pirkėjas taip pat turi teisę tam tikromis sąlygomis atsisakyti pirkimo per 14 dienų nuo pristatymo (žr. Pirkimo sąlygų dalį "Teisė atsisakyti sutarties").

Vėlesnis mokėjimas
Sėkmingo atpirkimo ir (arba) reikalavimo atveju visi sumokėti grynieji pinigai bus grąžinti į kliento asmeninę sąskaitą arba, jei mokama kortele, į sąskaitą, su kuria susieta kortelė. Pinigai bus grąžinti per 10 dienų nuo patvirtinto atpirkimo (pretenzijos).

Vaiko riba
Norėdami apsipirkti "Netlens", turite būti 18 metų ar vyresni ir turėti galiojantį Švedijos asmens tapatybės dokumentą, kad galėtumėte gauti siuntas, arba gauti globėjo sutikimą pirkti. Jei pirkimai atliekami nepilnamečio asmens kortele, įgaliotinis atsako už kortelę ir už pirkimus, atliktus kortele, ir už tai, kad buvo gautas globėjo sutikimas pirkti.

Įsakymas
Norime, kad turėtumėte naujausią optiko arba oftalmologo receptą lęšiams ir galioms, kurias užsisakote iš mūsų. Nuo 2011 m. sausio 1 d. tai nebėra teisinis reikalavimas, tačiau norime, kad pirkdami iš mūsų visada turėtumėte galiojantį receptą. Išimtis taikoma spalvotiems lęšiams be stiprumo - tokiems lęšiams nereikalingas receptas. DĖMESIO! Mes netikriname jūsų recepto, bet pasitikime jumis, kai patvirtinate, kad jis egzistuoja. Todėl labai svarbu, kad tiksliai žinotumėte, ką užsisakote, - atidžiai vadovaukitės receptu arba patikrinkite ankstesnes lęšių dėžutes, kad įsitikintumėte, jog užsisakėte tinkamus produktus.

Abonementas
Jei pradėjote mūsų prenumeratą, visada gausite el. laišką likus maždaug savaitei iki kito pristatymo. Tuomet visada turite galimybę atšaukti prenumeratą grąžindami el. laišką. Nėra jokių įsipareigojimų laikotarpių ar papildomų su prenumerata susijusių mokesčių. Jei praleidote išankstinį pranešimą apie būsimą pristatymą ir lęšiai bus pristatyti laiku, nors jų nenorite, mes pasirūpinsime nemokamu grąžinimu. Žinoma, prenumeratą galite atšaukti arba atidėti pagal savo pageidavimus.

Suvenyrai
Naudojame slapukus, kad palengvintume užsakymo procesą. Pavyzdžiui, mūsų sistema įsimena, ką įsidėjote į pirkinių krepšelį, net jei uždarote naršyklę ir vėl grįžtate į parduotuvę. Tačiau iš www.netlens.se vis tiek galima užsisakyti, net jei jūsų naršyklėje slapukai yra išjungti. Sužinokite daugiau ČIA.

Mokėjimo būdai
Siūlome tris skirtingus mokėjimo būdus:

1.) Sąskaita faktūra už prenumeratą
Kai prenumeratos metu pasirenkate mokėti pagal sąskaitą faktūrą, sąskaita faktūra jums bus išsiųsta toje pačioje siuntoje, kurioje pristatomi kontaktiniai lęšiai. Tuomet sąskaitą turite apmokėti per 30 dienų. Jei po 30 dienų sąskaita faktūra nebus apmokėta, atsiųsime jums priminimo sąskaitą faktūrą su 60 Švedijos kronų priminimo mokesčiu. Jei sąskaita faktūra nebus apmokėta ir po 10 dienų, išsiųsime jums laišką su reikalavimu sumokėti papildomą 180 SEK mokestį ir 24 % delspinigius, skaičiuojamus nuo pirmosios sąskaitos faktūros išrašymo dienos, t. y. nuo prekių išsiuntimo jums dienos. Į klausimus dėl sąskaitų faktūrų atsakoma el. paštu arba telefonu 08-618 05 05.

2.) Paypal
Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių, kad sužinotumėte, kaip mokėti per "Paypal". Daugiau apie "Paypal" kaip mokėjimo būdą skaitykite čia: paypal DUK.

3.) Klarna
Bendradarbiaudami su "Klarna" ir mokėjimo sprendimu "Klarna Checkout" siūlome:

  • 1. Sąskaita faktūra
  • 2. Dalinis mokėjimas
  • 3. Mokėjimas kortele
  • 4. Klarna Direct
  • Pasirinkę "Klarna" mokėjimo būdą ir kasoje pateikę informaciją, sutinkate su Kliento sąlygomis.
    "Klarna Checkout" pateiks jums tam tikrą informaciją, kai būsite identifikuoti. Informacija, kurią turite pateikti, kad būtų galima nustatyti tapatybę, gali skirtis priklausomai nuo pirkimo atvejų ir klientų. Kreditingumo patikrinimas niekada neatliekamas tiesiogiai "Klarna Checkout" sistemoje, bet prireikus, atsižvelgiant į pasirinktą mokėjimo būdą. "Klarna" parengtos kredito ataskaitos neturi įtakos jūsų kreditingumui ir jų negali matyti kiti kredito informacijos apie jus prašantys asmenys, pavyzdžiui, bankai. Kai būsite identifikuoti, "Klarna Checkout" parodys, kokios galimybės jums prieinamos. Siūlomos parinktys gali kartkartėmis keistis. Daugiau informacijos ir išsamias "Klarna" mokėjimo metodų sąlygas rasite "Klarna" taisyklėse ir sąlygose.
    Norėdami gauti informacijos apie savo mokėjimą, kreipkitės į Klarna klientų aptarnavimo skyrių. Savo užsakymus rasite "Clark" programėlėje.

    Kredito ir adreso patikrinimas
    Mokėdami pagal sąskaitos faktūros prenumeratą (ne per "Klarna"), visada atliekame naujų klientų kreditingumo patikrinimą, kurio metu įsitikiname, kad klientas neturi mokėjimo pažymos ar įsiskolinimų vykdymo institucijai. Atkreipkite dėmesį, kad paprastai prenumeratą priimame tik jūsų registruotu adresu (išskyrus išimtinius atvejus, pvz., laikiną pristatymą, pvz., į vasarnamį ir pan.). Jei patikrinimas nebus patvirtintas, jums bus nedelsiant pranešta realiuoju laiku. Taip pat išsiųsime jums vadinamąjį pakartotinio paklausimo laišką su pranešimu, kad buvo atliktas kredito patikrinimas, neatsižvelgiant į tai, ar jis buvo patvirtintas, ar ne.

    Saugus asmens duomenų tvarkymas
    Kai iš mūsų užsisakote prekių, jūsų asmens duomenis saugome pagal PUL (Asmens duomenų įstatymas) taikomas taisykles. Duomenis naudojame tik tam, kad užbaigtume jūsų prekių pristatymą ir bendrautume su jumis dėl jūsų pirkinių iš "Netlens". Turite teisę susipažinti su mūsų saugomais duomenimis apie jus ir prašyti, kad jie būtų visiškai ištrinti arba pakeisti pagal jūsų pageidavimus.

    Vaistų pardavimas
    Tais atvejais, kai pirkinyje yra tik vaistų arba jų dalis, mūsų amžiaus riba yra 18 metų. Prekės pristatomos tik registruotu kliento adresu, pristatant jas į rankas su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu arba atsiimant iš paštininko su asmeniniu kvitu. Šia tvarka užtikrinama, kad tik 18 metų ar vyresni asmenys galėtų įsigyti prekių, kurių amžius ribojamas, svetainėje www.netlens.se. Ši internetinė parduotuvė www.Netlens.se yra patvirtinta prekiauti vaistais internetu. Tai galite patikrinti spustelėję ES logotipą mūsų tinklalapių apačioje.

    Atkreipkite dėmesį! Mūsų teisė atsisakyti sutarties netaikoma vaistams.

    Agentūros kontaktiniai duomenys
    Telefono komutatorius: 018-17 46 00
    Informacija apie vaistus: 0771-46 70 10

    Pašto adresas:
    Švedijos medicinos produktų agentūra
    26 langelis, 751 03 Upsala

    Viešbučio adresas:
    Upsalos mokslo parkas
    Dag Hammarskjölds väg 42
    752 37 Upsala

    Svarbi informacija! „Netlens“ laikinai uždarytas užsakymams del atsargu judejimo. Tikimes vel atidaryti ne veliau kaip 2022 m. rugsejo 5 d. Jei turite klausimu apie vykdomus užsakymus, galite susisiekti su klientu aptarnavimo tarnyba. Atsiprašome už nepatogumus ir tikimes artimiausiu metu pasiulyti dar geresnes paslaugas.

    Copyright 2024 Netlens Scandinavia AB

     

    www.netlens.se | www.netlens.no | www.netlens.fi | www.netlens.dk | www.netlens.ee | www.netlens.lv | www.netlens.lt